Dubyna
Интересующийся мото
- Регистрация
- 6 Мар 2020
- Сообщения
- 11
- Имя
- Yehor
- Мото
- ybr-125 (2006)
Усім привіт, в далекому 2017 мені вдарило в голову "хочу мотоцикл" і маючи невеличкий стаж за кермом бляшанки - вирішив "треба вчитися, відкривати категорію і купляти байк".
З допомогою старшого брата, який сам вже пару років як катався на мотоциклі - для мого початку була обрана модель - звісно YBR 125.
У його друга був такий і відгуки про цю техніку були дуже хорошими.
-2018-
Весною я отримую нове водійське посвідчення, мені виконується 25 рочків і постійний моніторинг олх мене приводить до дуже цікавого екземпляру з пробігом в 28 тисяч в сусідньому місті, що за 50 кілометрів. Ось і мій довгоочікуваний подарунок самому собі на "четвертак".
Поїхали дивитися - стан гарний, косметично пару коцок, відсутня кулька на важелі, ну а що я хотів за тисячу баксів? Треба брати!
(фото 1)
Перші тижні я не виїжджав з парковки - відпрацьовував до автоматизму гальмування, переключення передач і навичку "дивитися туди де хочеш бути".
Потім потихеньку викатився в місто - і все якось пішло само собою. Почалися поїздки на роботу і в крамничку за хлібом - все на мотоциклі.
Цікавим епізодом того року стала поїздка на фестиваль "Слобода" під Харковом, бо це був мій перший мотофестиваль.
Три дні куражу, смачної їжі, літаків і нових знайомств.
(фото 2)
-2019-
В міжсезоння начитався йобрклуба, приємно здивувався витривалості і універсальності нашого мотоциклу. Натхненний історіями людей, які на цьому невеличкому мотоциклі роблять шалені пробіги за сезон, подорожують, живуть справжнім життям - я точно впевнився що я з цим мотоциклом НАДОВГО!
Хочу їздити багато! Тож, напевно, треба подбати про свій комфорт?
Почав потихеньку встановлювати додаткове обладнання:
Спершу скористався порадами форуму і пересадив більшість світлотехніки на світлодіоди. Лампи в фару і стоп теж пішли під заміну.
Тільки лампи поворотів залишив рідними, бо не хотів купляти noname релюшки від дядька ляо. Жив за принципом "як здохне - так і поміняю".
Всі ці маніпуляції призвели до розвантаження споживання, тому я врізав вольтметр щоб слідкувати за напругою. Уж дуже мені не хотілося перезаряду батареї! І хоч встановлення вольтметру ніяк не вирішує потенційну проблему перезаряду - виправдовував словами "буду слідкувати"
(фото 3)
Якщо вже казати про універсальність, то не мати нормальної багажної системи - собі дорожче. Наляканий історіями місцевих байкерів про те як колись комусь відірвало хвоста чи то від не дуже стрункої дівчини, чи то від мішка картоплі, трошки покурив форум і знайшов багато варіантів як саморобних систем, так і вже готових.
Встановлення додаткового елемента жорсткості в цей вузол - взагалі перестало було питанням - замовлено у Харків'ян і встановлено
(фото 4)
Для випробування вирішено було зробити невеличку мотоподорож на 750 кілометрів в Чернігівську область. Поїхав до кума з повним комплектом одягу, інструменту, води, їжі, сала, пива, подарунків похресниці на перший рік її життя.
(фото 5)
Нажаль, чи то я худе, чи то сідло втомилося, чи за ним погано доглядав, але воно сказало "я всьо" і розійшлося рівно в тому місці де я маю сидіти своєю дупою. Ну клас! По приїзду - звернувся до матері, зняли з сидіння ту шкурку, розпороли на викройки і зробили те ж саме, тільки з кордури. Під кордуру також була додатковим шаром покладена плівка з товстого поліетилену в якості захисту від води.
(фото 6)
Якось у мене закралася думка що шось воно перестало їхати чи шо, і ввечорі на гаражі я зняв карб щоб подивитися шо ж там в середині. Після побаченого - я змінив заправку і відтепер прочистка карбюратора робиться не "коли перестав їхать", а хоча б раз на рік, майже як у стоматолога
(фото 7)
З допомогою старшого брата, який сам вже пару років як катався на мотоциклі - для мого початку була обрана модель - звісно YBR 125.
У його друга був такий і відгуки про цю техніку були дуже хорошими.
-2018-
Весною я отримую нове водійське посвідчення, мені виконується 25 рочків і постійний моніторинг олх мене приводить до дуже цікавого екземпляру з пробігом в 28 тисяч в сусідньому місті, що за 50 кілометрів. Ось і мій довгоочікуваний подарунок самому собі на "четвертак".
Поїхали дивитися - стан гарний, косметично пару коцок, відсутня кулька на важелі, ну а що я хотів за тисячу баксів? Треба брати!
(фото 1)
Перші тижні я не виїжджав з парковки - відпрацьовував до автоматизму гальмування, переключення передач і навичку "дивитися туди де хочеш бути".
Потім потихеньку викатився в місто - і все якось пішло само собою. Почалися поїздки на роботу і в крамничку за хлібом - все на мотоциклі.
Цікавим епізодом того року стала поїздка на фестиваль "Слобода" під Харковом, бо це був мій перший мотофестиваль.
Три дні куражу, смачної їжі, літаків і нових знайомств.
(фото 2)
-2019-
В міжсезоння начитався йобрклуба, приємно здивувався витривалості і універсальності нашого мотоциклу. Натхненний історіями людей, які на цьому невеличкому мотоциклі роблять шалені пробіги за сезон, подорожують, живуть справжнім життям - я точно впевнився що я з цим мотоциклом НАДОВГО!
Хочу їздити багато! Тож, напевно, треба подбати про свій комфорт?
Почав потихеньку встановлювати додаткове обладнання:
Спершу скористався порадами форуму і пересадив більшість світлотехніки на світлодіоди. Лампи в фару і стоп теж пішли під заміну.
Тільки лампи поворотів залишив рідними, бо не хотів купляти noname релюшки від дядька ляо. Жив за принципом "як здохне - так і поміняю".
Всі ці маніпуляції призвели до розвантаження споживання, тому я врізав вольтметр щоб слідкувати за напругою. Уж дуже мені не хотілося перезаряду батареї! І хоч встановлення вольтметру ніяк не вирішує потенційну проблему перезаряду - виправдовував словами "буду слідкувати"
(фото 3)
Якщо вже казати про універсальність, то не мати нормальної багажної системи - собі дорожче. Наляканий історіями місцевих байкерів про те як колись комусь відірвало хвоста чи то від не дуже стрункої дівчини, чи то від мішка картоплі, трошки покурив форум і знайшов багато варіантів як саморобних систем, так і вже готових.
Встановлення додаткового елемента жорсткості в цей вузол - взагалі перестало було питанням - замовлено у Харків'ян і встановлено
(фото 4)
Для випробування вирішено було зробити невеличку мотоподорож на 750 кілометрів в Чернігівську область. Поїхав до кума з повним комплектом одягу, інструменту, води, їжі, сала, пива, подарунків похресниці на перший рік її життя.
(фото 5)
Нажаль, чи то я худе, чи то сідло втомилося, чи за ним погано доглядав, але воно сказало "я всьо" і розійшлося рівно в тому місці де я маю сидіти своєю дупою. Ну клас! По приїзду - звернувся до матері, зняли з сидіння ту шкурку, розпороли на викройки і зробили те ж саме, тільки з кордури. Під кордуру також була додатковим шаром покладена плівка з товстого поліетилену в якості захисту від води.
(фото 6)
Якось у мене закралася думка що шось воно перестало їхати чи шо, і ввечорі на гаражі я зняв карб щоб подивитися шо ж там в середині. Після побаченого - я змінив заправку і відтепер прочистка карбюратора робиться не "коли перестав їхать", а хоча б раз на рік, майже як у стоматолога
(фото 7)
Вложения
-
61.3 KB Просмотры: 4
-
177.4 KB Просмотры: 4
-
149.2 KB Просмотры: 4
-
177.2 KB Просмотры: 4
-
136.3 KB Просмотры: 4
-
240.8 KB Просмотры: 4
-
227.3 KB Просмотры: 4
Последнее редактирование:

