Мій шлях (2017-Донині)

Dubyna

Интересующийся мото
Регистрация
6 Мар 2020
Сообщения
11
Адрес
Слов'янськ, Донецька область (ВПО Кропивницький)
Имя
Yehor
Мото
ybr-125 (2006)
Усім привіт, в далекому 2017 мені вдарило в голову "хочу мотоцикл" і маючи невеличкий стаж за кермом бляшанки - вирішив "треба вчитися, відкривати категорію і купляти байк".
З допомогою старшого брата, який сам вже пару років як катався на мотоциклі - для мого початку була обрана модель - звісно YBR 125.
У його друга був такий і відгуки про цю техніку були дуже хорошими.
-2018-
Весною я отримую нове водійське посвідчення, мені виконується 25 рочків і постійний моніторинг олх мене приводить до дуже цікавого екземпляру з пробігом в 28 тисяч в сусідньому місті, що за 50 кілометрів. Ось і мій довгоочікуваний подарунок самому собі на "четвертак".
Поїхали дивитися - стан гарний, косметично пару коцок, відсутня кулька на важелі, ну а що я хотів за тисячу баксів? Треба брати!
(фото 1)
Перші тижні я не виїжджав з парковки - відпрацьовував до автоматизму гальмування, переключення передач і навичку "дивитися туди де хочеш бути".
Потім потихеньку викатився в місто - і все якось пішло само собою. Почалися поїздки на роботу і в крамничку за хлібом - все на мотоциклі.
Цікавим епізодом того року стала поїздка на фестиваль "Слобода" під Харковом, бо це був мій перший мотофестиваль.
Три дні куражу, смачної їжі, літаків і нових знайомств.
(фото 2)
-2019-
В міжсезоння начитався йобрклуба, приємно здивувався витривалості і універсальності нашого мотоциклу. Натхненний історіями людей, які на цьому невеличкому мотоциклі роблять шалені пробіги за сезон, подорожують, живуть справжнім життям - я точно впевнився що я з цим мотоциклом НАДОВГО!
Хочу їздити багато! Тож, напевно, треба подбати про свій комфорт?
Почав потихеньку встановлювати додаткове обладнання:
Спершу скористався порадами форуму і пересадив більшість світлотехніки на світлодіоди. Лампи в фару і стоп теж пішли під заміну.
Тільки лампи поворотів залишив рідними, бо не хотів купляти noname релюшки від дядька ляо. Жив за принципом "як здохне - так і поміняю".
Всі ці маніпуляції призвели до розвантаження споживання, тому я врізав вольтметр щоб слідкувати за напругою. Уж дуже мені не хотілося перезаряду батареї! І хоч встановлення вольтметру ніяк не вирішує потенційну проблему перезаряду - виправдовував словами "буду слідкувати"
(фото 3)
Якщо вже казати про універсальність, то не мати нормальної багажної системи - собі дорожче. Наляканий історіями місцевих байкерів про те як колись комусь відірвало хвоста чи то від не дуже стрункої дівчини, чи то від мішка картоплі, трошки покурив форум і знайшов багато варіантів як саморобних систем, так і вже готових.
Встановлення додаткового елемента жорсткості в цей вузол - взагалі перестало було питанням - замовлено у Харків'ян і встановлено
(фото 4)
Для випробування вирішено було зробити невеличку мотоподорож на 750 кілометрів в Чернігівську область. Поїхав до кума з повним комплектом одягу, інструменту, води, їжі, сала, пива, подарунків похресниці на перший рік її життя.
(фото 5)
Нажаль, чи то я худе, чи то сідло втомилося, чи за ним погано доглядав, але воно сказало "я всьо" і розійшлося рівно в тому місці де я маю сидіти своєю дупою. Ну клас! По приїзду - звернувся до матері, зняли з сидіння ту шкурку, розпороли на викройки і зробили те ж саме, тільки з кордури. Під кордуру також була додатковим шаром покладена плівка з товстого поліетилену в якості захисту від води.
(фото 6)
Якось у мене закралася думка що шось воно перестало їхати чи шо, і ввечорі на гаражі я зняв карб щоб подивитися шо ж там в середині. Після побаченого - я змінив заправку і відтепер прочистка карбюратора робиться не "коли перестав їхать", а хоча б раз на рік, майже як у стоматолога :D
(фото 7)
 

Вложения

Последнее редактирование:

Dubyna

Интересующийся мото
Регистрация
6 Мар 2020
Сообщения
11
Адрес
Слов'янськ, Донецька область (ВПО Кропивницький)
Имя
Yehor
Мото
ybr-125 (2006)
-2020-
В міжсезон робити більше нічого - знову читаємо форуми і робимо порівняння тих "хвороб" в поведінці мотоциклу які мені здавалися "нормою". Закуплені конічні підшипники в рульову, підшипники колес, ціпок, зірки, сальнички і всякі дрібнички.
Також в цей рік була встановлена гума мішлен сіті про (на момент написання поста заднє колесо вже проситься під заміну)
(фото 8)
Цікаво, чи у всіх поверхня зірок полірується до такого блиску? Новеньким попередження - при заміні зірок користуйтеся перчатками! Зірки, звісно не сюрикени, але відпрацьованою зіркою я добряче порізався :D
(фото 9)
І місяця не пройшло як мій 428H (посилений ж!) ціпок порвався. Точно не пам'ятаю що то був за ціпок та яким саме чином все це тоді відбулося, все було так швидко що я навіть матюкнутися не встиг. Благо швидкість була невелика і дорога пуста, тож ніхто не побачив мого фіаско. Результат - розбитий китайській кофр, порваний ланцюг і вивчене нове "слово сили".
(фото 10 і 11)
-2021-
Цей рік пройшов в режимі робота - дім, трошки місцевого мотокемпінгу з палатками, звичайне цивільне життя, перегляд фільмів про подорожі і планування на сезон 2022 поїздки в одну каску в Румунію на трансальпіну - трансфагараш. Відкладання грошей, планування маршруту, зупинок, ночівель, домовленність з друзями з Херсону і Дніпра про зустріч і вписку на ніч... По мотоциклу - були замінені диски щеплення. Хотів заморочитися з кофрами з каністр і гермомішка по прикладу Берсеневича, тільки кріплення зробити "в рамку" як на алюмінієвих кофрах з поворотними шайбами з фторопласту і пласким упором знизу. В кінці сезону - як завжди консервація мота на міжсезон.
(фото 12)
-2022-
Якщо хочеш насмішити Бога - розкажи йому свої плани. Всі накопичені гроші були разом витрачені на перевезення батьків, бабусі, себе і котів у зв'язку з евакуацією. Один рюкзак речей з собою на кожну особу, бігом в машину і виїзд з області. Синій, ти залишаєшся за головного в гаражі, мені шкода, мій друже. Сподіваюся ми ще побачимося...
-2023-
Півтора року потому була запланована поїздка одним днем додому, треба було забрати по максимуму речей з хати, і дещо з гаражу. Привіт, друже, я скучив!
А давай спробуємо запустити двигун? Відкрив кранік, і з третього кіка - мій мотоцикл ожив. Шось ці японці точно знають в проектуванні... Нажаль, ми не за тобою, друже. Бувай здоровий.
(фото 13)
 

Вложения

Последнее редактирование:

Dubyna

Интересующийся мото
Регистрация
6 Мар 2020
Сообщения
11
Адрес
Слов'янськ, Донецька область (ВПО Кропивницький)
Имя
Yehor
Мото
ybr-125 (2006)
-2024-
Півроку потому і другий переїзд в межах України я вирішив таки забрати байк. Планована поїздка на два дні, куплені білети і туди і назад, але це був запасний план на випадок невдачі. Основний - виїхати своїм ходом.
Ранок, гараж, і знову "привіт друже! Допоможи мені допомогти тобі" але він не подавав признаків життя. Двигун крутиться стартером але навіть не намагається схопити. Паливо є, повітря навколо є, фільтр? А що з ним? Іскра? Нема!
Заміна свічки - результату нема. Заміна катушки - результату нема. Пошук прозвонки і прозвонка по схемі з самого початку - генератора, дротів, замір опору первинної та вторинної обмоток катушки, заміна бронепроводу. Пацієнт мертв. Що ж. Ладно. Якщо Магомед не пійде в гору, тоді відправимо гору "новою поштою"
(фото 14 і 15)
Вже в безпеці, і без кваплення почався ремонт синього. Жоден електрик в Кропивницькому не взявся за цю роботу. "Ні, ми по китайцях, тут схема складна, ми не знаємо!" - найчастіше що я чув. Окей, будемо робити самостійно.
Заміняємо кожну деталь по черзі в стилі корабля Тесея - генератор, катушку, свічку, бронепровод, колпачок, і нарешті комутатор.
(фото 16)
На форумі багато хто писав що комутатор просто так не помирає і ушатати його - майже нереально.
Офіціали за новий оригінальний комутатор запросили щось біля 300$ і чекати пару місяців коли привезуть. Та і мовляв що ціни на комутатри абсолютно однакові, хоч на Р1, хоч на йобріка.
-Ви шо кончені?!?
Знайдено комутатор 6 пін на olx. 30$ плюс доставка, плюс податки, плюс на пиво.
Приїжджає комутатор "зі сходинкою". Виявилося що 6 пін рідний комутатор теж буває різним. І саме цей - dc-cdi. То, але не то....
Загалом проблема вирішилася раптово і полягала в тому що на фішці комутатора зі сторони коси в середині є пластикова вставка, яка притискає відповідні контакти один до одного. І ця вставка буквально на пару міліметрів вилізла зі свого штатного місця.
Втиснувши її туди - довгоочікувана іскра з'явилася і двигун бадьоро відгукнувся на всю цю некромансію... Я скучив за тобою, друже!
Сезон був присвячений розвідці місцевості в безкрайніх полях Кіровоградщини. На фото - урочище каскади що біля с.Злинка. Гранітна порода виходить на поверхню, а вода з місцевої річки утворює декілька озер на різній висоті з невеличкими водоспадами.
(фото 17)
-2025-
На початку року встановив захист на кермо. Дебелі такі алюмінієві скоби з пластиковими щитками. Пластик доволі жорсткий, а скоби загалом ставляться на наше кермо складно. Продаван казав "це на квадроцикль!" але хто його слухав?
З цікавого в цьому році - поїздка в Холодний Яр.
(Фото 18)
Якщо хтось буде їхати - зі сторони Кам'янки на з'їзді одразу з траси Сміла-Знам'янка будьте уважні: дощами намиває по 10 сантиметрів піску! А по самому лісу Холодного Яру - доволі "пориста" дорога. Також місцеві фермери там продають домашні сири.
Сезон 2025 у мене вже закінчено і ця тема була написана скоріше як рефлексія. І як приклад того що незважаючи на усі обставини - треба триматися за своє.
В кінці цього сезону була проведена робота по заміні лопнувшої пружинки валу кпп (дякую пану бандані), тросу щеплення і заміні лапки на двухплечу.
Залишилося дожити до наступного сезону =)
Всім дякую за увагу і до зустрічі на дорогах!
 

Вложения

Tsoy

Тру байкер
Регистрация
27 Фев 2009
Сообщения
3,524
Адрес
Киев
Имя
Сергей
Мото
Yamaha JOG, Yamaha YBR 250
Хренасе!

Молодец. Не пожалел столько букв для интернета :))

Було цикаво. Дякую.


Цой :))
 

bandana

Бобышковед
Регистрация
18 Сен 2013
Сообщения
4,898
Адрес
Украина, Измаил.
Имя
Игорь
Мото
Jianshe JS 125-6A
СагласеНН!!! icon_beer.gif

Dubyna. Читал с очень интересом. Великолепно.

Техническо-ремонтное.
На форумі багато хто писав що комутатор просто так не помирає і ушатати його - майже нереально.
И чаша сия не преминула обойти меня стороной. Вот если-бы как у тебя сразу всё, то было-бы легче определить неисправность. Получилось то едет то не едет, причём не ехал когда нагрелся за сколько-то времени. Выпила крови эта несуразность немало. И только когда оно совсем заводится перестало, путём перестановки исправного коммутатора с другого мотоцикла стало ясно, в чём дело. И да, тоже шестипиновый, на юбрах работает, проверяли. Выходят они из строя , об этом на старом форуме писалось неоднократно вроде-бы.
Нафантазировалось мне, что сдохнуть коммутатору помогает высокая температура в месте штатной дислокацийки, то-есть под баком. Кажется, что не повредило-бы перенести его под сиденье, вроде-бы на джианше-джум-150 он там и стоит (могу путать). На своём не перенёс, ленивый стал... но мечтаю. sarcastic_hand.gif

Вопрос, если в курсе. Насколько проезжабельна для мотоциклеток типа юбр дорога от Кропивницького до трассы Киев-Одесса возле Любашовки? 180 км кажется там...
 

Dubyna

Интересующийся мото
Регистрация
6 Мар 2020
Сообщения
11
Адрес
Слов'янськ, Донецька область (ВПО Кропивницький)
Имя
Yehor
Мото
ybr-125 (2006)
Вот если-бы как у тебя сразу всё
Так вийшло що померло то не все і одразу, а замінювалося на нове по одному щоб зрозуміти "де ж воно здохло".

Насколько проезжабельна для мотоциклеток типа юбр дорога от Кропивницького до трассы Киев-Одесса возле Любашовки? 180 км кажется там...
В цих сезонах в ту сторону далеко, нажаль, не їздив. Найближчі до кропа кілометри цієї траси - це бетонка, думаю проїхати можна спокійно. Було б добре в наступному сезоні в музей ракетних військ стратегічного призначення поїхати.
Знаю точно що Е50 Дніпро-Кроп-Умань-Гайсин-Немирів-Вінниця -ідеально рівна
 
Сверху