Куплю від 250 кубів не китайських

Бурый

Тру байкер
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
693
Куплю від 250 кубів не китайських. Не більше двух к.
 

Бурый

Тру байкер
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
693
Чому ніхто не флудить, не радить? Війна війною, а флудіння ж то святе!
 

bandana

Бобышковед
Регистрация
18 Сен 2013
Сообщения
4,883
Адрес
Украина, Измаил.
Имя
Игорь
Мото
Jianshe JS 125-6A
Нивапрос ниразу, их есть у нас. Наберу кубов в любом разумном количестве. Дядька Бурый, выбирай фасон. :)
Нифиганекетай, качество проверенное временем, кто помнит тот в курсе, сделано на века как ИЖ Планета-5 но лучше. Но дорого. Но форумчанам скидка (но не сильно а немножко).

DSC_2857.jpg
DSC_2871.jpg
DSC_2893.jpg
 

Бурый

Тру байкер
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
693
Гарні! ) сересерія мабуть! ) Ну , а мотик порадиш Пульсар 200.
 

Morfius

Мотоциклист
Регистрация
24 Окт 2024
Сообщения
25
Адрес
Одесса
Имя
Morfius
Мото
YBR 125
У друга Honda FTR 223. Едет бодро, мне нравится. В твоем бюджете! На олх есть от 1700
 

Morfius

Мотоциклист
Регистрация
24 Окт 2024
Сообщения
25
Адрес
Одесса
Имя
Morfius
Мото
YBR 125
видимо уже забрали( по запчастям не скажу, думаю ты прав
 

Бурый

Тру байкер
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
693
Гарна вилка тут (Yamaha ttr250 ), порівноно з ЮБром 125, так - взагалі нема (на ЮБРі, або як на підводі). Тут же - Бомба - їдеш рівно, а вилка працює. Дали колись проїхати. Але чи ще живі мопедки зараз? (
 
Последнее редактирование:

Morfius

Мотоциклист
Регистрация
24 Окт 2024
Сообщения
25
Адрес
Одесса
Имя
Morfius
Мото
YBR 125
купил ?) я вот тоже думаю.. тот же бюджет 2к. Китай не хочется. Но может взять ноый китай, типа геон скремблер 250..
 

Бурый

Тру байкер
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
693
Не купив. скремблер звичайно красивий але ж китай. ) Біда в тому що мені ендуро подобаються - труба глушника повинна виходити не в низ а на бік. А ендуро ще дорожчі, хоч і старі. У вас там максі скутер 400 кубовий відкопати ще можна Сузукі чи Ямаху.
 

Бурый

Тру байкер
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
693
Ну ладно, який турендуро порадите, навіть китай? Що не гляну все не гут (моделі, хоча кАнЄшно крАсівІ). Може я чогось не знаю.
 

JIAN

Тру байкер
Регистрация
25 Мар 2015
Сообщения
2,566
Адрес
Одесса, Украина
Имя
Сергей
Мото
Jianshe JS125-6A

Бурый

Тру байкер
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
693
Дуги (система захисту) сподобалась, решта - не надійний китай. Навіть у 500 кубових проблемки вискакують...
 

Ingvar2

Тру байкер
Регистрация
18 Окт 2009
Сообщения
2,443
Мото
Jialing JH 250 GY-5
Почитай за KOVI ADT 250
Прикольная моделька! Выкинуть дуги, это килограмм на 20 облегчит мотоцикл, будет 120кг и это уже более менее. Только это чистый дорожник на обоих 17 литых алюминиевых дисках. Зато подвеска пишут с прогрессией уже и после ебра покажется иномаркой.
 

Бурый

Тру байкер
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
693
Як їх можна брати якщо вони, Кові, вже на 6 000 км пробігу капіталку просять? І це не перший випадок Таке в об'явах пишуть. Як це можна взяти якщо знаєш що ЮБРи 125 та 250 по 100 000 км виходжують без капіталки.
 

Вложения

Ingvar2

Тру байкер
Регистрация
18 Окт 2009
Сообщения
2,443
Мото
Jialing JH 250 GY-5
Там двигатель Loncin. Хорошие надежные. Но! Я тебе могу рассказать про своего знакомого, который сделал капиталку на юбре через 600км. Купил новый, поехал домой за 60км и по дороге открутил по максимуму через 2км и так ехал до дому. Как доехал аж сальник выдавило и маслом ссать начал. Перегрев, задиры, в минус поршень, цилиндр, подшипник коленвала.

Так что любой мотоцикл можно с дуру убить, а зная как относятся к Китаю - че его беречь, ща убью его и куплю нормальный, вот его беречь буду...

Китай брать надо новым и самому обкатывать и обслуживать. А вообще странная обьява - у меня передние колодки идут быстрее задних, ибо основной тормоз передний - у автора задние ушли. Замена масла в заднем аморте?? Так он еще и разборный - прямо мечта! Даже ключ для разборки продается...
 
Последнее редактирование:

Бурый

Тру байкер
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
693
Цікаво, чисто філософські, а що б ви вибрали, Юбра 250-го 2010-х років чи Suzuki GS 500 2000-х років, на 10 років старше? З пробігом по 50 тищ км (заявлених продавцем). Для міста та по горам. У Юбра наприклад кліренс 19 см, а у Suzuki GS 500 - 15, вага більша, їсть більше, в обслуговуванні - дорожче мабуть, ну і так ділі...
 

Ingvar2

Тру байкер
Регистрация
18 Окт 2009
Сообщения
2,443
Мото
Jialing JH 250 GY-5
Ключевое слово по горам?

Ты когда нибудь ездил по горам?

Так вот - мотоцикл для гор должен иметь специальную 1 передачу, на которой он едет ну оооочень медленно, но очень мощно. Как правило это коробки шестиступки.

А еще он должен быть легким. Потому как будь ты хоть семи пядей во лбу, но в реальных горах на бездоре, мотоцикл ты положишь.
И тебе его поднимать, и как правило это происходит на склоне под 45 градусов. Это если ты не оказался под ним. Тогда тебе еще надо из под него вылезти.
И тут уже каждый килограмм на счету. И не дай бог на мотоцикле будут дуги, так любимые не уверенными в себе парнями, которые обязательно зацепятся за камень, пень, ветку, кочку и при падении еще и раздавят ногу.
Мой знакомый пролежал под трансальпом 12 часов и остался хромой на всю жизнь.
Мотоциклы что ты привел, как пример, хорошие мотоциклы, но не для гор. На 250 юбре и сузуки лучше отдать предпочтение дорогам.
А в городе можно вообще на чем угодно ездить.
 

Бурый

Тру байкер
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
693
Так і знав що тебе зачепить! )) Звісно ти правий! Але... Ти бачив на чому місцеві їздять в гори за грибами , наприклад, під Раховом! )) Як на звичайному китайському класику (та ще й з дитиною років 10-12, щоб більше назбирати) на гору так і на ендуро. Без шолому, обоє. На яку гору? В районі Заповідника Кузів-Трибушанський масив (Їх там дві, одна 1300 м). Взагалі мені здалося, що шолом там ще треба заслужити щоб тобі батьки купили. )) В шльопках, без шолому дівча років 12 подругу таку ж без екіпа з іншої сторони. Гори різні бувають. На Свидовецький хребет забираючись зі сторони Драгобрат вздовж підйомника проклянеш все на світі, а зі сторони Рахова (по щебню і кам'яній дорозі) можна і звичайним класиком (як і їздять місцеві, лінь зараз фотки шукати, година ночі), ну там де хрест іудо-християни вставили, як до вишки їхати на гору 1300 метрову. Ну ще навпроти Яремче (зправа як на карту дивитися) гора є (лінь мапу діставати), так туди здається Баджажом заїзжали. Думаєш якщо ми зі Сходу то Карпат не знаємо?! )) Деяки наші їх вздовж і впоперек як обходили так і обїздили...
Знаю ендуриста зі Львова який 21 спицю поміняв проїхавши групою до Свидовецького хребка (включно). Гори різні бувають як і дороги на них.
Звісно мот в гори повинен бути легкий ендурик, а не туринди 200 кілограмові.
P.S. Про Говерлу, Петрос, Піп Іван мова не йшла. ))
 
Последнее редактирование:
Сверху