Куплю від 250 кубів не китайських

Бурый

Тру байкер
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
693
Кстате для тех, кому ногами до земли доставать обязательно желательно, есть прикольный мопедик всюдулаз Ямаха ТВ 200. :))
Так, але нажаль він слабенький. Дивився як чувакі на горку заїхати не можуть. Тому й висять в продажу, як бачу, місяцями. Старі, слабі, не дешеві у нас.
 

Grizlek

Байкер
Регистрация
29 Авг 2022
Сообщения
436
Адрес
Саратов
Имя
Михаил
Мото
drz 400
у нас тоже моты висят, потому что новички и те кто победнее покупают китайские эндурики. И пофиг что они из сыромятины- старый японский мот стало намного сложнее продать.
 

Бурый

Тру байкер
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
693
Вот и я за то... ИМХО если асфальт в горах, то и юбр 250, и Suzuki GS 500 2000-х років , и даже Голда сгодится. А если по тропинкам лазать, да ещё и рост не совсем позволяет чувствовать себя комфортно на высоких эндуриках, то выбор немножко мал. Номер 1 (гы-гы-гы 🤪 ) ЮБР 125, резину позубастее и помягче, ведомая звезда 47, ведущая по надобности 13, и вперёд, в трясучке покорять осьминожа тропинки к вершинам. Или новые прокладывать.
Или баджаж 150 с заменой резины на подходящую... или даже без замены. Или ещё какой кетаец-индус-тайванец шо душе и попе приглянутся. Всё зависит от конкретно поставленных задач и совокупности факторов.
Розумієш, друже, 125-ка не дотягне до 250-кі Юбра ніяк. кліренс більше - 19 см, якщо ще центр.підніжу прибрати та покришками підняти, то вже про 21 см можна мріяти + моноамортизатор з ПРОГРЕСІЄЮ (чи як там по научному називається?), зірочку й міняти мабуть не треба, він і так тягне дай боже. Але.... Хід передньої як і задньої підвісок всього - 12 см як і в 125-му Юбрі. Ніяк не ендурик. Якось так. Тільки де ж зараз купиш 250-го з невеликим пробігом, хіба що за великі гроші, і то не факт (малий нарисований пробіг), Ну і убивають їх НЕ регулюванням зазорів у клапанах (як в принципі й інші старі япоські мотики). (((
 

Бурый

Тру байкер
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
693
Але Юбра 250 купив би за пару тищ зелених, 2010 р. і молодше. Що зміг би переробив (чи що тільки можна) під ендуро.

Хоча через кілька років у багатьох 250-ток від японського залишиться тільки рама; тулять в них все китайське, тому що запчастин або немає, або вони з космічними цінами.
 
Последнее редактирование:

dotsent

Тру байкер
Регистрация
1 Май 2019
Сообщения
1,728
Адрес
Киев
Имя
Юрий
Мото
YBR 125, Bajaj Pulsar NS200

Бурый

Тру байкер
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
693
а що там крім резини переробити можна?
Це вже інша тема. Для початку глушник як на ендуро. Робилося на 400-кі полтавчанами, ну і пішла поїхала далі, хід задньої підвіски, передьої... Гуляючи звісно.
 

Бурый

Тру байкер
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
693
Взагалі не розумію теми (терпіти не можу) - коли глушник вниз. Нащо? Щоб вскочивши в борозду з під автівки грузової сісти на глушник і вирвати його трубу з циліндра (чи розколюючи каміння на дорозі).
 

Бурый

Тру байкер
Регистрация
9 Авг 2012
Сообщения
693
у нас тоже моты висят, потому что новички и те кто победнее покупают китайские эндурики. И пофиг что они из сыромятины- старый японский мот стало намного сложнее продать.
У нас , мабуть, більш освічені райдери! ) Китайські мотоцикли набагато проблемно продати якщо їх ціна 2 к і більше. Але це моє суб'єктивне бачення.
 
Сверху