Узагальню розповідь про ремонт комутатора.
Я так зрозумів, що вихід комутатора із ладу зумовлений перенапругою. Перенапруга виникає тоді коли регулятор напруги не працює, а мотор ще крутиться. Експерименти показали що при вимиканні запалювання навіть на холостому ходу кінетичної енергії генератора вистачає щоб зарядити конденсатори до високої напруги 35В.
Я для експеримента розгазнув і вимкнув ключ, конденсатори різко зарядилися до напруги 72 Вольта, я думаю що можна і більшу напругу видавити.

Акумулятор гасить на себе всі ці викиди енергії і все працює. Якщо по якійсь причині акумулятора немає, або він погано контачить, то викиди цієї енергії можуть спалити комутатор. Ключ в замку відключає і регулятор напруги і комутатор тому теоретично комутатор в момент цього імпульсу повинен бути відключений, але ніхто не знає на яку долю секунди який контакт розімкнеться першим в замку запалювання. Це я пишу щоб підвести до думки що при їзді без акумуляторів також можна легко спалити комутатор і можливо без акумулятора регулятор напруги також нормально не робитиме і напруга стрибатиме вище норми.
Якщо замість акумулятора поставити конденсатори то ми бачимо вище описану ситуацію. Конденсатори заряджаються до значних напруг і потім коли ми вмикаємо запалювання видають імпульс енергії який ні включений регулятор ні лампочки погасити не можуть і згорає комутатор. Запропоновані
Ozornik711 вище методи можуть вирішити цю проблему, поки що я ще працюю над цим питанням.
Тепер про ремонт комутатора:
Його треба розібрати по інструкції
syura
Весь силікон можна не сковирювати, нас цікавлять контактні точки
+5V B1 +V і мікросхема
IC1
Тепер при підключеному гарному акумулятору міряємо напруги на цих точках
B1 це
мінус GND на точці
+V повинно бути
12В, а на точці
+5V 5 вольт. Якщо 12 вольт є, а 5 вольт немає то ця інструкція саме для такого випадку.

На схемі показана лінія живлення контролера, якщо немає 5 вольт то вийшла із ладу мікрсхема IC1
Марка
S-875043BUP-ABBT2x
Документація:
https://eu.mouser.com/datasheet/2/360/siis_s_a0001382948_1-2281939.pdf
Це лінійний регулятор напруги він робить із 12 вольт 5 вольт, але в нього ще є функція детектора напруги. Якщо на контролер подавати нестабільну напругу яка може плавати туди сюди то контролер може зависати. У конторллра є нога 8 reset в нормальному стані на неї приходить 5 Вольт через якийсь резистор, якщо цю ногу замкнути на мінус
GND то конторлер перезавантжиться. Мікросхема IC1 відслідковує напругу після себе і якщо вона нижча 4,3 вольта замикає 8 ногу контроллера на мінус. Практика показала що це дуже потрібна функція.
Я пропоную замінити цю мікросхему двома:
1) лінійним ругулятором напруги
7805
radioled.com
2) і супервізором живлення
MCP121T-475E/TT на
4,3В я не знайшов такої мікросхеми але я пробував на
2,7 (MCP121T-270E/TT) і на
4,75 вольта на обох мікорсхемах комутатор працює і не зависає.
radioled.com
Треба випаяти мікросхему IC1 обведена червоним колом.

І впаяти наші мікросхеми.
7805 впаюється в отвори на платі як на фото.


супервізор живлення впаюється на місце мікросхеми
IC1. Але впаюється догори ногами, центральна нижня нога паяється на мінус (центральна повздовжня дорожка). Верхня права нога
Vin паяється на місце із крапочкою це вхід 5 Вольт. А до верхньої лівої ноги припаюємо тоненьку проволочку і ведемо її на нижню ліву контактну площадку це
RESET , ця нога не повинна більше ні до чого торкатися. У цієї мікросхеми вихід із відкритим колектором, вона замикає цю ногу на мінус. Ще раз наголошую що мікросхема перевернута догори ногами, маркування знаходиться знизу. Ножки до контактних площадок я не підгинав, а притуляв тоненьку проволочку і запаював оловом.
Ліва верхня нога висить в повітрі.


Якщо впаяти саму
7805 а супервізор не впаювати то мотоцикл працюватиме лише з гарним акумулятором, якщо акумулятор вже буде не дуже свіжий і стрілка тахометра стрибає то мотор заводитися не буде. Це перевірино на практиці.
Я все зробив як описано і в мене все працює. Виходить швидкодії контролера вистачає щоб зависнути, резетнутися видати іскру і знову зависнути. Навіть конденсатори не можуть згладжувати напругу щоб контролер не зависав.
В мене поки що все по цьому питанню.