Ingvar2
Тру байкер
- Регистрация
- 18 Окт 2009
- Сообщения
- 2,443
- Мото
- Jialing JH 250 GY-5
Аааа! Болотоход вспомнили!Кстате для тех, кому ногами до земли доставать обязательно желательно, есть прикольный мопедик всюдулаз Ямаха ТВ 200.
Аааа! Болотоход вспомнили!Кстате для тех, кому ногами до земли доставать обязательно желательно, есть прикольный мопедик всюдулаз Ямаха ТВ 200.
Так, але нажаль він слабенький. Дивився як чувакі на горку заїхати не можуть. Тому й висять в продажу, як бачу, місяцями. Старі, слабі, не дешеві у нас.Кстате для тех, кому ногами до земли доставать обязательно желательно, есть прикольный мопедик всюдулаз Ямаха ТВ 200.)
Розумієш, друже, 125-ка не дотягне до 250-кі Юбра ніяк. кліренс більше - 19 см, якщо ще центр.підніжу прибрати та покришками підняти, то вже про 21 см можна мріяти + моноамортизатор з ПРОГРЕСІЄЮ (чи як там по научному називається?), зірочку й міняти мабуть не треба, він і так тягне дай боже. Але.... Хід передньої як і задньої підвісок всього - 12 см як і в 125-му Юбрі. Ніяк не ендурик. Якось так. Тільки де ж зараз купиш 250-го з невеликим пробігом, хіба що за великі гроші, і то не факт (малий нарисований пробіг), Ну і убивають їх НЕ регулюванням зазорів у клапанах (як в принципі й інші старі япоські мотики). (((Вот и я за то... ИМХО если асфальт в горах, то и юбр 250, и Suzuki GS 500 2000-х років , и даже Голда сгодится. А если по тропинкам лазать, да ещё и рост не совсем позволяет чувствовать себя комфортно на высоких эндуриках, то выбор немножко мал. Номер 1 (гы-гы-гы) ЮБР 125, резину позубастее и помягче, ведомая звезда 47, ведущая по надобности 13, и вперёд, в трясучке покорять осьминожа тропинки к вершинам. Или новые прокладывать.
Или баджаж 150 с заменой резины на подходящую... или даже без замены. Или ещё какой кетаец-индус-тайванец шо душе и попе приглянутся. Всё зависит от конкретно поставленных задач и совокупности факторов.
а що там крім резини переробити можна?Але Юбра 250 купив би за пару тищ зелених, 2010 р. і молодше. Що зміг би переробив (чи що тільки можна) під ендуро.
Прикурювач впендрючить.а що там крім резини переробити можна?
Це вже інша тема. Для початку глушник як на ендуро. Робилося на 400-кі полтавчанами, ну і пішла поїхала далі, хід задньої підвіски, передьої... Гуляючи звісно.а що там крім резини переробити можна?