Это что, все так ездят? Аварии, падения, аварийные ситуации

  • Автор темы МирСмерть
  • Дата начала
M

megabot

Guest
класный колхоз - людей нет, машин нет, дороги хорошие !
 

kascej

Тру байкер
Регистрация
30 Сен 2007
Сообщения
29,643
megabot написал(а):
класный колхоз - людей нет, машин нет, дороги хорошие !
тазы по дворам ютятся,а колхозники в воскресный день на хутора спешат податься,со слепым кащеем катать боятся:Dвдруг еще кого тазовода подрежет:)

а дороги в колхозе разные,весной от воды жидкии.летом от жары газообразные:D
 

Wolfer

Мотоциклист
Регистрация
11 Апр 2019
Сообщения
232
Аха, рассказывай про колхозы вашенские!:D Нам бы такие колхозы!
... предвижу ответ: - Кой хер вам мешает?! :D
 

Palermo

Тру байкер
Регистрация
26 Апр 2013
Сообщения
3,813
Адрес
DP
Имя
Andrey
Мото
ybr-125
kascej написал(а):
а дороги в колхозе разные,весной от воды жидкии.летом от жары газообразные
Да, у меня во дворе не то, что такой мот как на картинке на ночь, а и своего йобра днем оставлять "как-то неуверенно". Печалька.
 

kascej

Тру байкер
Регистрация
30 Сен 2007
Сообщения
29,643
Wolfer написал(а):
Аха, рассказывай про колхозы вашенские! Нам бы такие колхозы! ... предвижу ответ: - Кой хер вам мешает?!
нам бы такии дороги как в соседнем колхозе

ведь ни один идиот у власти не мешает колхозникам такии строить:)
 

kascej

Тру байкер
Регистрация
30 Сен 2007
Сообщения
29,643
Palermo написал(а):
Да, у меня во дворе не то, что такой мот как на картинке на ночь, а и своего йобра днем оставлять "как-то неуверенно". Печалька.
несообразил сфоткать,ночевал дикарем в соседнем колхозе,вдали от дороги ферма,иногда даже пахло родным селом,между фермой и дорогой поле убранной кукурузы.на краю кукурузного поля у дороги площадка обтянутая веревкой.на площадке разнообразные тазы и мапеды от фазеров до хд,на лобовом таза большой номер телефона,вокруг никого,тишина,луна и кащей как мертвый стоит и это созирцает:D
 

Rampapapam

Мотоциклист
Регистрация
10 Дек 2013
Сообщения
212
Їду 90, пряма траса, видимість ідеальна, в'їзд в населений пункт, будинків ще нема, реально до села ще десь кілометр, але табличка стоїть, значить обмеження 60 плюс 20. Колись там паслися даїшники, тепер не знаю, але все одно скидаю до 70, ззаду мене нікого, на зустрічній перша машина метрів за 500. Краєм ока помічаю, як зліва з другорядної дороги під'їжджає зелений мінівен. Стандартна оцінка ситуації в автоматичному режимі: "я на головній, я дуже близько, він не встигає виїхати, зупиниться і пропустить". В голові зелене світло, їду далі, не напружуюсь.

Ну це я так думаю... Насправді водій мінівена на ходу і не зупиняючись кидає погляд вліво, до першої машини кількасот метрів, потім кидає погляд вправо - і чи то недобачає, чи я в той заховався за боковою стійкою, але тупо і без зупинки починає виїзд на дорогу, наліво, в попутному напрямку, тобто напереріз мені.

Добре, що я весь час якось інстинктивно не зводжу з нього очей, тому в той момент, коли по ідеї мінівен мав почати пригальмовувати, щоб зупинитись і пропустити мене (адже він мав мене побачити - я так думав), але нічого такого не відбувається, всередині загорається жовте світло - "слухай, шось він не дуже збирається зупинятися, невже думає проскочити чи - та не може бути - просто не бачить?"

В цей момент я просто легенько відпускаю ручку газу, але вже в наступну мить загорається червоне світло: ох йоб твою мать, виїжджає, не встигну! Починаю максимально інтенсивно відгальмовуватись, при цьому стараюся не заблокувати колеса, швидкість як на юбра немала, а воно он сука прямо мені напереріз!

Ще за мить починаю бити по сигналу, не одним протяжним, а серією одиничних сигналів, паралельно бачу обличчя пасажира, звернене на мене, розумію, що якщо мінівен продовжить рух по траєкторії, я просто в нього вліплюся, не в бік, та в зад, починаю думаю, як відходити на узбіччя. І тут стається чудо: водій чи сам, чи від моїх сигналів помічає мене і б'є по гальмах, завмираючи поперек зустрічної смуги. І я спокійно /images/smilies/innocent.gif проїжджаю далі...

Все добре, що добре закінчується, я навіть не встиг перелякатись, і злості не було, чувак догнав мене, обігнав і помаячив аварійкою. Розумію, що не помітив, всі час від часу туплять, дай Бог самому так не затупити, коли на машині їду.

Висновки:

1) на дорозі може статися все що завгодно в будь-який момент;
2) що менша в тебе швидкість, то більше часу на реагування або принаймні удар буде не такий сильний, це як мінімум актуально в населених пунктах.

Їздити на параної теж не варто, але все одно не зводити очей з усіх, чий прогнозований маневр (виїзд з другорядної, обгін вас і т.д.) може вас стосуватися.

P.S. Починаєш розуміти, як розбиваються спорти з їхніми швидкостями.
 

bandana

Бобышковед
Регистрация
18 Сен 2013
Сообщения
4,831
Адрес
Украина, Измаил.
Имя
Игорь
Мото
Jianshe JS 125-6A
Rampapapam написал(а):
Висновки: 1) на дорозі може статися все що завгодно в будь-який момент; 2) що менша в тебе швидкість, то більше часу на реагування або принаймні удар буде не такий сильний, це як мінімум актуально в населених пунктах. Їздити на параної теж не варто, але все одно не зводити очей з усіх, чий прогнозований маневр (виїзд з другорядної, обгін вас і т.д.) може вас стосуватися. P.S. Починаєш розуміти, як розбиваються спорти з їхніми швидкостями.
Нельзя расслабляться. Всю свою водительскую жизнь уворачиваюсь. Компьютеры и те ошибаются, а люди само-собой. Ты жив, цел, и слава богу.
 

ВОВАНЫЧ

Тру байкер
Регистрация
23 Апр 2013
Сообщения
1,932
Имя
Владимир
Мото
YBR-125
bandana написал(а):
Нельзя расслабляться. Всю свою водительскую жизнь уворачиваюсь. Компьютеры и те ошибаются, а люди само-собой. Ты жив, цел, и слава богу.
расслаблятся можно ток на сиськах там всяких:D
 

kascej

Тру байкер
Регистрация
30 Сен 2007
Сообщения
29,643
если куда подальше качу на тихоходной мапедке.подбираю дороги не лучшии по колхозам,а на которых можно катать не сильно напрягаясь,по таким хуторам где основная масса вымерла.
https://www.youtube.com/watch?v=dx3iAZfIk2o
 

taras-l

Тру байкер
Регистрация
17 Авг 2008
Сообщения
2,821
Адрес
м.Львів
Имя
Тарас
Мото
ShinerayXY250GY-6B
Rampapapam добре що все так закінчилося.
Я завжди кажу: треба чекати несподіванок від водіїв завжди і бути до них готовим,прогнозувати наперід...
Швидкість...хто ж помалу їздить на мотоциклі? Мотоцикл був задуманий як малогабаритний,маневренний,швидкісний ТЗ.....от так ми і їздимо.
 

JIAN

Тру байкер
Регистрация
25 Мар 2015
Сообщения
2,534
Адрес
Одесса, Украина
Имя
Сергей
Мото
Jianshe JS125-6A
Так ездят слава Богу не все, но многие.
Одни действительно просто не замечают мотоциклиста, другие их просто игнорируют не воспринимая как равноправного участника дорожного движения.
Им невдомек, что за рулем мотоцикла (велосипеда) сидит точно такой же человек, чей то муж, отец, сын, которого тоже ждут родные дома.
В прошлом году в ноябре в Одессе на перекрестке улиц Днепропетровская дорога - генерала Бочарова, молодой парнишка - мотоциклист двигаясь на зеленый сигнал светофора был сбит ублюдком на автомобиле Ланос, который проезжал перекресток на красный сигнал светофора.
Я как раз после случившегося проезжал этот перекресток и видел уже не живого, лежачего на асфальте паренька.
http://flv10.videochart.net/flv12/IX...u9ZR41VV%20CBq
Конечно, к огромному сожалению таких случаев очень много.
Поэтому и говорю, что особое внимание и аккуратность при езде на мотоцикле - прежде всего!
Всем удачи и безаварийной езды.
 

Serik

Мотоциклист
Регистрация
11 Апр 2019
Сообщения
70
Rampapapam написал(а):
Їду 90, пряма траса, видимість ідеальна, в'їзд в населений пункт, будинків ще нема, реально до села ще десь кілометр, але табличка стоїть, значить обмеження 60 плюс 20. Колись там паслися даїшники, тепер не знаю, але все одно скидаю до 70, ззаду мене нікого, на зустрічній перша машина метрів за 500. Краєм ока помічаю, як зліва з другорядної дороги під'їжджає зелений мінівен.
Друже, я дуже радий, що тобі пощастило в цій ситуації. Бо мені в аналогічній - ні. Повір, ти "проїхав повз купу проблем".
У мене було так:
"Власне, головна дорога Надвірна – Івано-Франківськ Т-09-06, яка проходить через село – ми по ній. Швидкість в населеному пункті скинув до 45-50км/год. Їду не сам, поспішати немає куди, голова як звичайно «на плечах». Прямий відрізок дороги, хороша трохи сонячна погода – ідеальна для їзди за кермом. І не сліпить сонце, але і все видно. Десь за метрів 800 справа від мене (за рухом) хороший, широкий виїзд з другорядної дороги з глибини села. Досить стрімко звідти виїжджає темний ВАЗ-2101 і зупиняється перед виїздом на головну. Я на це реагую одразу скиданням газу і пригальмовую орієнтовно до 30-35км/год. ВАЗ стоїть на місці - ніби дає дорогу тому, хто на головній (звичайна нехитра "побутова" ситуація на дорозі); не прибавляючи газу їду собі прямо на Франківськ. В останній момент, коли я вже майже порівнявся з авто, ВАЗ вирулює на головну, повертаючи наліво перекриває мені всю мою полосу, «зрізає кут» при цьому і б*є нас своїм передком в переднє колесо. Я встиг почати гальмувати (благо в населених пунктах завжди два пальці лежать на рукоятці передніх гальм – хто їздить на мото, розуміє мене) передніми+задніми гальмами, але при такій відстані до авто (яке ще й рухалось нам «в лоб» і скорочувало відстань) фізику не обманеш. Ніякого переляку чи втрати контролю не було, рефлекси/навички, мабуть, все зробили правильно. Гальмував до останнього, тому (можливо в т.ч.) і нозі дісталось (моїй). Все чітко пам*ятаю – виїзд винуватця на головну, початок гальмування, удар, перекидання мотоцикла через переднє колесо… Отже, гальмую, удар – ми полетіли через кермо вперед через капот авто і попадали вже за ним на асфальт. Екіп є екіп, все чітко відпрацювало. Головами теж приклались – сліди неслабі на шоломах. Попіднімались з землі, одразу повів тихенько дружину на обочину і наказав прилягти. Зняв свою куртку і вже на неї вмостив дружину. По собі одразу зрозумів, що цілий і болить нога. Ходить можу, значить порядок зі мною. Дуже страшно було за дружину – пам*ятав про адреналін, стан посттравматичний і т.д. Винуватець просто мовчки вийшов і став як стовб на місці… хоча потім понаписує, що допомагав мені вести дружину… брехло. Потім! Воно сідає в авто і їде заднім ходом і відганяє машину з головної дороги. Десь в місці, в якому він знаходився ДО того як виїхав нам на головну. Тобто підла … одразу обставлялася під невинну вівцю – типу бідненька людина стояла собі, а ми в нього заїхали. По слідах, то все одно все видно (там далі буде). Далі я одразу (з моменту ДТП десь 5 хвилин) з сумки на бак за фотоапарат – і все відзняв. Фото+відео. Надіюсь всім зрозуміло, що якщо би у нас сильніші травми і ми на швидкій би поїхали, все обставили би, що ми були винні."
 

kascej

Тру байкер
Регистрация
30 Сен 2007
Сообщения
29,643
все же большой плюс что все любят катать по москвам и парижам,колхознику спокойней катать по навозным хуторам:)
 

Ingvar2

Тру байкер
Регистрация
18 Окт 2009
Сообщения
2,400
Мото
Jialing JH 250 GY-5
Есть такая малоизвестная фигня - устройство головного мозга человека автомобилиста не позволяет ему правильно оценивать расстояние и скорость движения мотоциклиста.

Его головной мозг привык к габаритам машины и работает на вычисление скорости и расстояния исходя из размеров объекта.

Мотоцикл маленький - мозг ему говорит - он далеко, можно ехать!

Вдруг хопа - мотоцикл рядом!

Автомобилист - как? Он же был далеко! А-а-а, понятно - летел с сумасшедшей скоростью!!! Они все так гоняют!!

Мне реально пришлось выслушать бред водителя авто, который вывернул со второстепенной дороги прямо передо мной, что у меня была сумасшедшая скорость, хотя я ехал еле 40км/ч!

Он чуть не спровоцировал аварию - вместо того чтобы не выезжать (а я заметил, что он начал движение и вжал сигнал клаксона) , автомобилист всё же газанул в надежде проскочить, потом перепугавшись сигналящего мотоцикла почти приехавшего в бок, отвернул на встречку, где чуть не врезался в машину едущую по ней.

А потом ещё и пытался меня же обвинить.

Так что имейте ввиду - нас видят, но оценить адекватно расстояние до мотоцикла не способны. И не потому что не внимательны - они реально не понимают, как такое произошло, что мы так близко оказались.

Учитывать подобное функционирование мозга надо нам и предпринимать дополнительные меры безопасности - я допустим включаю свет или если горит - переключаюсь на дальний в потенциально опасной ситуации. Часто помогает. Но бывает что и нет, универсального рецепта не бывает...
 

Dubis

Мотоциклист
Регистрация
11 Апр 2019
Сообщения
48
Вчера и я первый раз за всю историю проехал на боку. Дело было утром - ехал на работу. Любимый поворот и привычка слегка "закладывать" на 40 км/час. В это утро после ночного дождя вроде всё подсохло - но при подъезде ближе к работе - я решил поубавить в любимом повороте до 30 км/час - на этой скорости я и вошёл в поворот.. на правом боку:)
Спасибо орЫгинальным дугам от Ямахи для ёбря - они отработали на 5+. Я же даже не понял, что произошло - только когда начал на боку ехать всё понял. Не жалею, что много вложил в экип в своё время(1,5-2 раза больше стоимости юбря :) ). Экип целый, я тоже. Болит левое плечё - походу это из-за того, что руль резко вырвался из руки, особенно с левой. Потёртости на ёбре: немного на крыле, дотёр переднюю морду на том же месте, рычаг сцепления, дуга слева:D От себя: виноват сам - дорога имела сцепление как сало со сковородкой:D Наконец-то меня постигла участь тех, кто теряет страх - теперь я его снова приобрёл и буду внимательней и аккуратней /images/smilies/tongue.gif
 

JIAN

Тру байкер
Регистрация
25 Мар 2015
Сообщения
2,534
Адрес
Одесса, Украина
Имя
Сергей
Мото
Jianshe JS125-6A
Dubis написал(а):
Наконец-то меня постигла участь тех, кто теряет страх - теперь я его снова приобрёл и буду внимательней и аккуратней
Страх - главный враг мотоциклиста, а вот расчетливая осторожность
присутствовать должна всегда.
Хорошо, что так все закончилось.
 

kascej

Тру байкер
Регистрация
30 Сен 2007
Сообщения
29,643
мужики,какой нехрен страх?радоваться надо что на тот свет попадеш если упадеш.
 
Сверху