Den4ik
Тру байкер
- Регистрация
- 3 Апр 2008
- Сообщения
- 1,217
- Мото
- YBR125
Позавчора по дорозі на роботу пропала тяга в ЮБРі та задзвеніло в голові. Прийшлось змінити плани і евакуювати мот в гараж.
Так як на роботу я вже не попав, вирішив розібратись, що ж трапилось. Швиденько зняв циліндр і почав його роздивлятись. Сам циліндр і поршень виявились нормальними і були встановлені на місце, а от коли я узяв в руки головку і почав її перевертати, почув всередині якесь життя. Зняв клапанні кришки і побачив, що на коромислі випускного клапана нема регулювального бовта та стопорної гайки. Трохи потряс головку і бовт з гайкою випали звідти. Виходить, що вони викрутились на ходу. Мені дуже пощастило, що це сталось на невеликих обертах. Адже буквально за 20 секунд до того, як це сталось, я валив на всі грощі. Якби від ударів коромисла по тарілці клапана, він би розсухарився, була б гаряча зустріч клапана з поршнем.
Можна сказати, відбувся легким переляком.
Далі мотор був зібраний докупи. Спочатку зазори виставив на око, а точніше за допомогою тактильних відчуттів. Перший запуск так і зробив. Але на наступний день зробив все як треба. Виставив зазори по мануалу. Повезло, що у батьків вдома були раритетні дідові щупи, котрими він ще в 60 роках регулював клапана на лодці.
Ще цікаво те, що на впускному клапані зазору взагалі майже не було.
Тепер мораль цієї історії. Якщо у вас є можливість, робіть ТО мотоциклу самостійно. Ну, або стійте за спиною у майстра, котрому довірили мот, слідкуйте за його рухами і при необхідності тицяйте носом в те, що він не зробив, або зробив не так, як треба.
Якщо говорити про мій випадок, то клапана останній раз регулювались, коли мот був ще у моєї куми. Минулого року вона віддала його на сервіс, щоб мот підготували до поїздки в Карпати. При чому сервіс знайомий і мали б все зробити, як слід. Але маємо те, що маємо.


Так як на роботу я вже не попав, вирішив розібратись, що ж трапилось. Швиденько зняв циліндр і почав його роздивлятись. Сам циліндр і поршень виявились нормальними і були встановлені на місце, а от коли я узяв в руки головку і почав її перевертати, почув всередині якесь життя. Зняв клапанні кришки і побачив, що на коромислі випускного клапана нема регулювального бовта та стопорної гайки. Трохи потряс головку і бовт з гайкою випали звідти. Виходить, що вони викрутились на ходу. Мені дуже пощастило, що це сталось на невеликих обертах. Адже буквально за 20 секунд до того, як це сталось, я валив на всі грощі. Якби від ударів коромисла по тарілці клапана, він би розсухарився, була б гаряча зустріч клапана з поршнем.
Можна сказати, відбувся легким переляком.
Далі мотор був зібраний докупи. Спочатку зазори виставив на око, а точніше за допомогою тактильних відчуттів. Перший запуск так і зробив. Але на наступний день зробив все як треба. Виставив зазори по мануалу. Повезло, що у батьків вдома були раритетні дідові щупи, котрими він ще в 60 роках регулював клапана на лодці.
Ще цікаво те, що на впускному клапані зазору взагалі майже не було.
Тепер мораль цієї історії. Якщо у вас є можливість, робіть ТО мотоциклу самостійно. Ну, або стійте за спиною у майстра, котрому довірили мот, слідкуйте за його рухами і при необхідності тицяйте носом в те, що він не зробив, або зробив не так, як треба.
Якщо говорити про мій випадок, то клапана останній раз регулювались, коли мот був ще у моєї куми. Минулого року вона віддала його на сервіс, щоб мот підготували до поїздки в Карпати. При чому сервіс знайомий і мали б все зробити, як слід. Але маємо те, що маємо.

