Den4ik
Тру байкер
- Регистрация
- 3 Апр 2008
- Сообщения
- 1,217
- Мото
- YBR125
Новий сезон почав з купівлі нового мота - Geon Benelli TNT25.
Рік випуску - 2018.
Пробіг на момент купівлі - 1400 км.

Купівля була доволі спонтанна, нічого в найближчий час купувати не збирався. Сталось це так, 12.03.20 (четвер) в перерві на обід вирішив погортати стрічку ФБ. І потрапила мені на очі об'ява про продаж мотоцикла Benelli TNT25, котру запостив один знайомий. Я подивився на фотку, відмітив для себе прикольний дизайн і почав гортати стрічку далі. Через деякий час мені знову на очі потрапив цей мот, але його перепостив вже інший знайомий, а ще через деякий час я втретє побачив цю об'яву. Вирішив перейти за посиланням, та всеж таки почитати про цей мот. В об'яві було небагато інфи, був рік випуску, пробіг і все. Але локації, де буди зроблені фотки видавали СТО Joker's Garage. Або, мот одного з клієнтів, або когось з Джокерів, подумав я і зачинив об'яву. До завершення робочого дня більше не згадував за цей мот.
Але вже вдома вирішив трішки погуглити і дізнатись про модель більш детально. Подивився багато роликів на ютубі та прочитав кілька відгуків. В цілому склалось приємне враження про це італійсько-китайське чудо мотопрому. Але думки про купівлю цього мота на той момент ще не було.
Слідуючий робочій день був зовсім неробочім. З самого ранку, за чашкою чаю знов проматуючи стрічку ФБ мені на очі попалась та об'ява. Я вирішив написати знайомому, котрий її перепостив. Виявилось, що це мот нашого спільного знайомого президента Джокерів. Він його купив в серпні 2019 року в салоні для своєї, на той момент ще не колишньої, дружини. Потім вони розбіглись, а мот в неї він викупив і переоформив на себе. По факту чувак купив той мот двічі))). Ще я дізнався, що якийсь хлопесь хоче його купити і вже домовився, подивитись його у вихідні. Я вирішив зателефонувати до хазяїна мота і дізнатись, наскільки "горить" йому продаж і чи зголоситься він продати його з покроковою оплатою. Виявилось, що гроші йому потрібні, але якщо я назбираю більше половини, то решту він може ще місяць почекати, але тільки, якщо мот не підійде першому претинденту. Чесно кажучи навіть на той момент я був ще не готовий до купівлі мота, ані фінансово, ані морально. Розповів про ньго другові Сергію, з котрим ми разом прасюємо. І тут Сергій каже: "робота не втече, поїхали зараз дивитись мот, на місці сам для себе вирішиш, чи воно тобі потрібно взагалі". Так і зробили, зідзвонились із хлопцями з Joker's Garage і поїхали до них, дивитись мот.
Вживу він виявився ще крутішим, ніж на фото. На моє величезне здивування китайський пластик, не такий хлипкий, як китайський пластик))). Органи управління і перемикачі візуально не гірше ніж на японцях. З заводу встановлена резина Metzeler. Коротше кажучи мот - бомба. Але є в ньому і маленький, але косяк, котрий на сто не змогли усунути. Періодично починає переливати інжектор і мот погано заводиться, а на ходу його ковбасить, цей косяк перманентний. Щє на той момент я не був впевнений, чи потрібен мені цей мот. Остаточне рішення я прийняв після короткого прохвату по промзоні, на якій дислокується СТО. Буквально вже через декілька десятків метрів мені здавалось, що я їздив на ньму завжди. Мот дуже зручний, легкий, маневрений і що дуже приємно - жвавий, адже в ньому 28 китальянських коней.
Для себе я рішення вже прийняв, але з хазяїном домовились, що зідзвонимось ввечорі. Взяв тайм-аут, щоб вмовити дружину, що нам конче необхідний новий мот, а ще щоб подумати, де швидко взяти гроші.
На мій подив, дружину довго вмовляти не довелось, вона навіть дала добро на використання фінансової заначки, але з умовою, що потім я ці грощі поверну))). Отже половина необхідної суми вже на руках. Але договір із власником був такий, якщо розбиваю на два платежі, тоді зможу купити лише, якщо мот не підійде людині, котра збирається його дивитись на вихідних, а якщо за повну суму, то тій людині дадуть відбій. Дуже мені не хотилось впустити можливість взяти мот. І тут на допомогу прийшла тещя, вона дала в борг недостаючий залишок. Я подзвонив Жені - власнику мота і повідомив, що готовий забрати мотоцикл. Тоді ми домовились на суботу (14.03.20) зустрітись і здійснити переоформлення. Сам этап купівлі і переоформлення описувати не буду, хоча теж можна було б багато цікавого написати про наш "сервісний" центр на Туполєва.
Отже 14 березня 2020 року я став щасливим володарем мотоцикла Geon Benelli TNT25.


Трішки сухих даних про мот:
ДВИГУН / Трансмісія
Тип двигуна - 1-циліндровий, 4-тактний, рідинного охолодження
Клапана / система впуску - 4 клапана / DOHC 2 вала
Робочий об'єм (см3) - 249
Діаметр і хід поршня - 61 х 72 mm
Макс. потужність (к.с / при об / хв) - 28.16 / 9800
Макс. крутний момент (Нм / при об / хв) - 21.61 / 8000
Система змазки - тиском, мокрий картер
Система харчування - електронне уприскування палива, дросельна заслінка Ø38
сертифікація - Euro 3
Система запалювання - DELPHI MT05
Тип зчеплення - багатодискове, в масляній ванні
система пуску - електростартер
КПП / головна передача - 6 ступінчаста
ШАСІ
рама - TRELLIS, надміцна сталь
Передня підвіска - гідравлічна вилка перевернутого типу, Ø41 мм, з набором регулювань, хід 110 мм
Задня підвіска - гідравлічний моно амортизатор, з набором регулювань, хід 120 мм
гальмо передній - 1 плаваючий Ø280мм пелюстковий диск, 4-поршневий супорт
гальмо задній - пелюстковий дисковий, Ø240мм, 2-поршневий супорт
шина передня - 110 / 70-17 Metzeler Sportec M5
шина задня - 150 / 60-17 Metzeler Sportec M5
ЗАГАЛЬНІ ДАНІ
ДхШхВ (мм) - 2080 х 810 х 1125
Колісна база (мм) - 1400
Дорожній просвіт (мм) - 160
Суха вага (кг) - 159
Паливний бак (л) - 17
************************************************************
P.S. Продам YBR125 - дорого!
P.P.S. Далі буде, не перемикайтесь.
Рік випуску - 2018.
Пробіг на момент купівлі - 1400 км.

Купівля була доволі спонтанна, нічого в найближчий час купувати не збирався. Сталось це так, 12.03.20 (четвер) в перерві на обід вирішив погортати стрічку ФБ. І потрапила мені на очі об'ява про продаж мотоцикла Benelli TNT25, котру запостив один знайомий. Я подивився на фотку, відмітив для себе прикольний дизайн і почав гортати стрічку далі. Через деякий час мені знову на очі потрапив цей мот, але його перепостив вже інший знайомий, а ще через деякий час я втретє побачив цю об'яву. Вирішив перейти за посиланням, та всеж таки почитати про цей мот. В об'яві було небагато інфи, був рік випуску, пробіг і все. Але локації, де буди зроблені фотки видавали СТО Joker's Garage. Або, мот одного з клієнтів, або когось з Джокерів, подумав я і зачинив об'яву. До завершення робочого дня більше не згадував за цей мот.
Але вже вдома вирішив трішки погуглити і дізнатись про модель більш детально. Подивився багато роликів на ютубі та прочитав кілька відгуків. В цілому склалось приємне враження про це італійсько-китайське чудо мотопрому. Але думки про купівлю цього мота на той момент ще не було.
Слідуючий робочій день був зовсім неробочім. З самого ранку, за чашкою чаю знов проматуючи стрічку ФБ мені на очі попалась та об'ява. Я вирішив написати знайомому, котрий її перепостив. Виявилось, що це мот нашого спільного знайомого президента Джокерів. Він його купив в серпні 2019 року в салоні для своєї, на той момент ще не колишньої, дружини. Потім вони розбіглись, а мот в неї він викупив і переоформив на себе. По факту чувак купив той мот двічі))). Ще я дізнався, що якийсь хлопесь хоче його купити і вже домовився, подивитись його у вихідні. Я вирішив зателефонувати до хазяїна мота і дізнатись, наскільки "горить" йому продаж і чи зголоситься він продати його з покроковою оплатою. Виявилось, що гроші йому потрібні, але якщо я назбираю більше половини, то решту він може ще місяць почекати, але тільки, якщо мот не підійде першому претинденту. Чесно кажучи навіть на той момент я був ще не готовий до купівлі мота, ані фінансово, ані морально. Розповів про ньго другові Сергію, з котрим ми разом прасюємо. І тут Сергій каже: "робота не втече, поїхали зараз дивитись мот, на місці сам для себе вирішиш, чи воно тобі потрібно взагалі". Так і зробили, зідзвонились із хлопцями з Joker's Garage і поїхали до них, дивитись мот.
Вживу він виявився ще крутішим, ніж на фото. На моє величезне здивування китайський пластик, не такий хлипкий, як китайський пластик))). Органи управління і перемикачі візуально не гірше ніж на японцях. З заводу встановлена резина Metzeler. Коротше кажучи мот - бомба. Але є в ньому і маленький, але косяк, котрий на сто не змогли усунути. Періодично починає переливати інжектор і мот погано заводиться, а на ходу його ковбасить, цей косяк перманентний. Щє на той момент я не був впевнений, чи потрібен мені цей мот. Остаточне рішення я прийняв після короткого прохвату по промзоні, на якій дислокується СТО. Буквально вже через декілька десятків метрів мені здавалось, що я їздив на ньму завжди. Мот дуже зручний, легкий, маневрений і що дуже приємно - жвавий, адже в ньому 28 китальянських коней.
Для себе я рішення вже прийняв, але з хазяїном домовились, що зідзвонимось ввечорі. Взяв тайм-аут, щоб вмовити дружину, що нам конче необхідний новий мот, а ще щоб подумати, де швидко взяти гроші.
На мій подив, дружину довго вмовляти не довелось, вона навіть дала добро на використання фінансової заначки, але з умовою, що потім я ці грощі поверну))). Отже половина необхідної суми вже на руках. Але договір із власником був такий, якщо розбиваю на два платежі, тоді зможу купити лише, якщо мот не підійде людині, котра збирається його дивитись на вихідних, а якщо за повну суму, то тій людині дадуть відбій. Дуже мені не хотилось впустити можливість взяти мот. І тут на допомогу прийшла тещя, вона дала в борг недостаючий залишок. Я подзвонив Жені - власнику мота і повідомив, що готовий забрати мотоцикл. Тоді ми домовились на суботу (14.03.20) зустрітись і здійснити переоформлення. Сам этап купівлі і переоформлення описувати не буду, хоча теж можна було б багато цікавого написати про наш "сервісний" центр на Туполєва.
Отже 14 березня 2020 року я став щасливим володарем мотоцикла Geon Benelli TNT25.


Трішки сухих даних про мот:
ДВИГУН / Трансмісія
Тип двигуна - 1-циліндровий, 4-тактний, рідинного охолодження
Клапана / система впуску - 4 клапана / DOHC 2 вала
Робочий об'єм (см3) - 249
Діаметр і хід поршня - 61 х 72 mm
Макс. потужність (к.с / при об / хв) - 28.16 / 9800
Макс. крутний момент (Нм / при об / хв) - 21.61 / 8000
Система змазки - тиском, мокрий картер
Система харчування - електронне уприскування палива, дросельна заслінка Ø38
сертифікація - Euro 3
Система запалювання - DELPHI MT05
Тип зчеплення - багатодискове, в масляній ванні
система пуску - електростартер
КПП / головна передача - 6 ступінчаста
ШАСІ
рама - TRELLIS, надміцна сталь
Передня підвіска - гідравлічна вилка перевернутого типу, Ø41 мм, з набором регулювань, хід 110 мм
Задня підвіска - гідравлічний моно амортизатор, з набором регулювань, хід 120 мм
гальмо передній - 1 плаваючий Ø280мм пелюстковий диск, 4-поршневий супорт
гальмо задній - пелюстковий дисковий, Ø240мм, 2-поршневий супорт
шина передня - 110 / 70-17 Metzeler Sportec M5
шина задня - 150 / 60-17 Metzeler Sportec M5
ЗАГАЛЬНІ ДАНІ
ДхШхВ (мм) - 2080 х 810 х 1125
Колісна база (мм) - 1400
Дорожній просвіт (мм) - 160
Суха вага (кг) - 159
Паливний бак (л) - 17
************************************************************
P.S. Продам YBR125 - дорого!
P.P.S. Далі буде, не перемикайтесь.
Последнее редактирование: