Китальянець - Geon Benelli TNT25

Den4ik

Тру байкер
Регистрация
3 Апр 2008
Сообщения
1,217
Мото
YBR125
Новий сезон почав з купівлі нового мота - Geon Benelli TNT25.
Рік випуску - 2018.
Пробіг на момент купівлі - 1400 км.
01.JPG
Купівля була доволі спонтанна, нічого в найближчий час купувати не збирався. Сталось це так, 12.03.20 (четвер) в перерві на обід вирішив погортати стрічку ФБ. І потрапила мені на очі об'ява про продаж мотоцикла Benelli TNT25, котру запостив один знайомий. Я подивився на фотку, відмітив для себе прикольний дизайн і почав гортати стрічку далі. Через деякий час мені знову на очі потрапив цей мот, але його перепостив вже інший знайомий, а ще через деякий час я втретє побачив цю об'яву. Вирішив перейти за посиланням, та всеж таки почитати про цей мот. В об'яві було небагато інфи, був рік випуску, пробіг і все. Але локації, де буди зроблені фотки видавали СТО Joker's Garage. Або, мот одного з клієнтів, або когось з Джокерів, подумав я і зачинив об'яву. До завершення робочого дня більше не згадував за цей мот.
Але вже вдома вирішив трішки погуглити і дізнатись про модель більш детально. Подивився багато роликів на ютубі та прочитав кілька відгуків. В цілому склалось приємне враження про це італійсько-китайське чудо мотопрому. Але думки про купівлю цього мота на той момент ще не було.
Слідуючий робочій день був зовсім неробочім. З самого ранку, за чашкою чаю знов проматуючи стрічку ФБ мені на очі попалась та об'ява. Я вирішив написати знайомому, котрий її перепостив. Виявилось, що це мот нашого спільного знайомого президента Джокерів. Він його купив в серпні 2019 року в салоні для своєї, на той момент ще не колишньої, дружини. Потім вони розбіглись, а мот в неї він викупив і переоформив на себе. По факту чувак купив той мот двічі))). Ще я дізнався, що якийсь хлопесь хоче його купити і вже домовився, подивитись його у вихідні. Я вирішив зателефонувати до хазяїна мота і дізнатись, наскільки "горить" йому продаж і чи зголоситься він продати його з покроковою оплатою. Виявилось, що гроші йому потрібні, але якщо я назбираю більше половини, то решту він може ще місяць почекати, але тільки, якщо мот не підійде першому претинденту. Чесно кажучи навіть на той момент я був ще не готовий до купівлі мота, ані фінансово, ані морально. Розповів про ньго другові Сергію, з котрим ми разом прасюємо. І тут Сергій каже: "робота не втече, поїхали зараз дивитись мот, на місці сам для себе вирішиш, чи воно тобі потрібно взагалі". Так і зробили, зідзвонились із хлопцями з Joker's Garage і поїхали до них, дивитись мот.
Вживу він виявився ще крутішим, ніж на фото. На моє величезне здивування китайський пластик, не такий хлипкий, як китайський пластик))). Органи управління і перемикачі візуально не гірше ніж на японцях. З заводу встановлена резина Metzeler. Коротше кажучи мот - бомба. Але є в ньому і маленький, але косяк, котрий на сто не змогли усунути. Періодично починає переливати інжектор і мот погано заводиться, а на ходу його ковбасить, цей косяк перманентний. Щє на той момент я не був впевнений, чи потрібен мені цей мот. Остаточне рішення я прийняв після короткого прохвату по промзоні, на якій дислокується СТО. Буквально вже через декілька десятків метрів мені здавалось, що я їздив на ньму завжди. Мот дуже зручний, легкий, маневрений і що дуже приємно - жвавий, адже в ньому 28 китальянських коней.
Для себе я рішення вже прийняв, але з хазяїном домовились, що зідзвонимось ввечорі. Взяв тайм-аут, щоб вмовити дружину, що нам конче необхідний новий мот, а ще щоб подумати, де швидко взяти гроші.
На мій подив, дружину довго вмовляти не довелось, вона навіть дала добро на використання фінансової заначки, але з умовою, що потім я ці грощі поверну))). Отже половина необхідної суми вже на руках. Але договір із власником був такий, якщо розбиваю на два платежі, тоді зможу купити лише, якщо мот не підійде людині, котра збирається його дивитись на вихідних, а якщо за повну суму, то тій людині дадуть відбій. Дуже мені не хотилось впустити можливість взяти мот. І тут на допомогу прийшла тещя, вона дала в борг недостаючий залишок. Я подзвонив Жені - власнику мота і повідомив, що готовий забрати мотоцикл. Тоді ми домовились на суботу (14.03.20) зустрітись і здійснити переоформлення. Сам этап купівлі і переоформлення описувати не буду, хоча теж можна було б багато цікавого написати про наш "сервісний" центр на Туполєва.
Отже 14 березня 2020 року я став щасливим володарем мотоцикла Geon Benelli TNT25.
04.JPG
03.JPG

Трішки сухих даних про мот:

ДВИГУН / Трансмісія

Тип двигуна - 1-циліндровий, 4-тактний, рідинного охолодження

Клапана / система впуску - 4 клапана / DOHC 2 вала

Робочий об'єм (см3) - 249

Діаметр і хід поршня - 61 х 72 mm

Макс. потужність (к.с / при об / хв) - 28.16 / 9800

Макс. крутний момент (Нм / при об / хв) - 21.61 / 8000

Система змазки - тиском, мокрий картер

Система харчування - електронне уприскування палива, дросельна заслінка Ø38

сертифікація - Euro 3

Система запалювання - DELPHI MT05

Тип зчеплення - багатодискове, в масляній ванні

система пуску - електростартер

КПП / головна передача - 6 ступінчаста

ШАСІ

рама - TRELLIS, надміцна сталь

Передня підвіска - гідравлічна вилка перевернутого типу, Ø41 мм, з набором регулювань, хід 110 мм

Задня підвіска - гідравлічний моно амортизатор, з набором регулювань, хід 120 мм

гальмо передній - 1 плаваючий Ø280мм пелюстковий диск, 4-поршневий супорт

гальмо задній - пелюстковий дисковий, Ø240мм, 2-поршневий супорт

шина передня - 110 / 70-17 Metzeler Sportec M5

шина задня - 150 / 60-17 Metzeler Sportec M5

ЗАГАЛЬНІ ДАНІ

ДхШхВ (мм) - 2080 х 810 х 1125

Колісна база (мм) - 1400

Дорожній просвіт (мм) - 160

Суха вага (кг) - 159

Паливний бак (л) - 17

************************************************************

P.S. Продам YBR125 - дорого!

P.P.S. Далі буде, не перемикайтесь.
 
Последнее редактирование:

dotsent

Тру байкер
Регистрация
1 Май 2019
Сообщения
1,722
Адрес
Киев
Имя
Юрий
Мото
YBR 125, Bajaj Pulsar NS200
Поздравляю! ФБ - эффективная площадка для продажи, оказывается.
 

Stirlitz

Тру байкер
Регистрация
6 Апр 2016
Сообщения
1,400
Адрес
Одесса/Крым
Имя
Игорь Калинин
Мото
YBR125 2006/2016, YZF600R 2001/2019, МТ-11 1993
Вітаю! Але...
Але є в ньому і маленький, але косяк, котрий на сто не змогли усунути. Періодично починає переливати інжектор і мот погано заводиться, а на ходу його ковбасить, цей косяк перманентний.
Я б не зважився купити такий мот... Це його конструктивний недолік?

P.S. YBR не продавай :) Попередній власник мого моца купив собі чекушку. Але пізніше продав її та взяв... іншого юбра! В мене вже є кілька мотів помимо юбра, але його я продавати навіть не думаю. Вічний мот.
 

Den4ik

Тру байкер
Регистрация
3 Апр 2008
Сообщения
1,217
Мото
YBR125
Проїздивши кілька тижднів і накатавши кілька сот кілометрів можна підвести перші висновки. Конструктивно мотоцикл мені подобається. Він дуже збитий, керується немов велосипед. В порівнянні з ybr у ньго ломова тяга. Ну це і не дивно, крутний момент у нього в 2,4 рази більший ніж у ybr, а потужність більша в 2,8 раза. Широке кермо, як на ендуро, дає впевненість в керуванні на нестабільному покритті такому, як зрізаний асфальт. Посадка класична стрітова. Спочатку трішки втомлювались руки після пігдодинного прохвату, але причина була знайдена і усунута. Кермо було сильно завалено вперед, як на стантових байках. Скоріше всьго його так прикрутили в ще в салоні, коли збирали мот з коробки. Трішки підрегулював кермо під себе і все стало чудово. Поки що не звик до заднього тормоза, після ybr він тут є і достатньо невеликого нажиму, щоб він спрацьовував. Кілька разів навіть блокував задньє колесо, адже м'язова пам'ять звикла, що треба давити сильніше. Передній тормоз тут майже ідеальний, для такої маси мотоцикла, його вистачає. Але, якщо комусь буде не достатньо, то можна встановити другий диск та супорт, як на TNT300 (на правому пері, та на колісному диску є посадкові місця під супорт та тормозний диск). Що можу сказати про підвіску, в цілому вона мені подобається, вона жорстка, але в міру.
Нема центральної підніжки, це мінус. Але є місця на маятнику для центрального підкату. Треба буде знайти кулібіна, котрий за пиво зварить простенький підкат))). Також в планах встановлення багажної системи. Вже навіть знайшов людину, котра мені її зробить. Але тут пивом не обійдеться. Можна звичайно замовити готову в Китаї, але за ті гроші, що вони просять, тут можна весь мот по кругу обвісити системами, дугами безпеки та іншим тюнінгом. Та й китайському пластиліну я не дуже довіряю.
Стосовно тієї проблему, про котру я знав ще до купівлі - вона нікуди не поділась і періодично про себе нагадує. Інжектор сильно багатить. Мот періодично пагано заводиться і поки не прогрітий, чхає. А на ходу при різких прискореннях трапляються провали, котрі супроводжуються чорними пчихами з вихлопної. І при цьому на приборці постійно горить чек. Погугливши знайшов таблицю помилок і те як їх прочитати по блиманню контрольної лампи. Одна з помилок вказує на неправильну роботу датчика абсолютного тиску у впускному колекторі. Поки що грішу на нього. Заказав на ebay новий датчик. Як приїде, буде ясно, чи в ньому була проблема. Датчик температури воздуха перевірив, він в нормі. Є ще варіант, що сама форсунка не працює як належить, або лямбда, але до них черга ще не дійшла. Хочу робити все методом виключення.
У зв'язку з тим, що зараз дуже багата паливна суміш, розхід пального м'яко кожучи конський - 5л/100км. Це в змішаному циклі.
А ще на такій суміші укатав свічку. Щоб купити нову, за нею потрібно було з'їздити. Квест виглядав так. Спочатку вікрутив стару, почистив її, щоб була хоч якась іскра і на ній ледве допхався до хлопців з СТО МОТА, де купив нову. Але це на словах так просто, а на ділі, щоб викрутити свічку треба розібрати пів мота. Перший раз це в мене зайняло годину. Другий, коли ставив нову свічку, впорався за 25 хвилин, бо вже знав послідовність.
0-02-0a-b298106bca620fa7b4fdf7c47c23b90348d472bdec20297bd6337e13b212ec0b_ab5de53a.jpg
0-02-0a-a04622a7ef0453e33ede7e6e8879bfeee617f80baba9e9e86cb6475f5f518fd5_c575fea5.jpg
 
Последнее редактирование:

JIAN

Тру байкер
Регистрация
25 Мар 2015
Сообщения
2,540
Адрес
Одесса, Украина
Имя
Сергей
Мото
Jianshe JS125-6A
Думаю, справа не в конструкції, а в якості елементів системи.
Качество элементов системы в первую очередь зависит от качества конструкции этих элементов.
 

Marsikus

Тру байкер
Регистрация
10 Ноя 2012
Сообщения
3,407
Адрес
Абу-Даби - Харьков
Мото
Harley-Davidson XL1200T, Aprilia Pegaso 650i.e.
У 150-ки мало спільного з 250-кою. Може тільки червоний колір рами. Всі інші вузли і агрегати суттєво відрізняються.
Также и 150-ка разительно отличается от Хонд, Суз и Юбиера в той же категории. Сейчас-то много чудес техники в стиле "больше за меньшие деньги", но Benelli при этом еще и выглядит хорошо.
 

Marsikus

Тру байкер
Регистрация
10 Ноя 2012
Сообщения
3,407
Адрес
Абу-Даби - Харьков
Мото
Harley-Davidson XL1200T, Aprilia Pegaso 650i.e.
Думаю, справа не в конструкції, а в якості елементів системи.
Честно говоря, воевать с инжектором то еще счастье, проверено мной на Априлии. В итоге я заменил и ECU и блок дросселей с форсунками.
 

Den4ik

Тру байкер
Регистрация
3 Апр 2008
Сообщения
1,217
Мото
YBR125
Качество элементов системы в первую очередь зависит от качества конструкции этих элементов.
Не бачу прямої залежності. А між кривими руками, або поганими матеріалами та якістю на виході є пряма залежність.
 

Den4ik

Тру байкер
Регистрация
3 Апр 2008
Сообщения
1,217
Мото
YBR125
Вчора на одеській трасі вдалось дізнатись максималку. У відсічку вперся на швидкості 149 км/ч. Доволі непоганий результат для китальянської чекушки.
Изображение1.jpg
 
Сверху