Lifan LF150-2E Другая мототехника и общие вопросы

user

Тру байкер
Регистрация
7 Июл 2019
Сообщения
2,378
Адрес
Полтава
Имя
Анатолій Михайлович
Мото
Jianshe JYM125, ИЖ Планета 5
Колись брав цей ЗІК, навіть Дельта не хотіла на ньому їздити - через 200 км ставало як чорна вода. Хоча може підробка була???
 

barabanschik

Тру байкер
Регистрация
25 Дек 2012
Сообщения
1,000
Адрес
Запорожье
Имя
Алексей
Мото
Lifan LF 150-2E
Там сзади написано что полусинь) Но, думаю, синтетику тоже можно
 

barabanschik

Тру байкер
Регистрация
25 Дек 2012
Сообщения
1,000
Адрес
Запорожье
Имя
Алексей
Мото
Lifan LF 150-2E
Спустя три года после покупки таки переоформил мот на себя!

Прикупил крепление для смартфона:

 

VarrDara

Тру байкер
Регистрация
27 Янв 2020
Сообщения
741
Имя
Игорь
Мото
Forte FT300-CTA
я сразу на себя оформлял ))
 

barabanschik

Тру байкер
Регистрация
25 Дек 2012
Сообщения
1,000
Адрес
Запорожье
Имя
Алексей
Мото
Lifan LF 150-2E
Купил таки кофр!
Кофр распространённой марки FXW HF-808. 29 литров. Помещается интеграл, перчатки, и остаётся совсем немного места. Пластик мягкий, очень похож на полипропилен, замочек работает чётко.
Вобщем, пока доволен!






 

barabanschik

Тру байкер
Регистрация
25 Дек 2012
Сообщения
1,000
Адрес
Запорожье
Имя
Алексей
Мото
Lifan LF 150-2E
Вот нутром чую что что-то не так, но что именно, понять не могу.
Утром на холодную с подсосом заводится хуже и работает не стабильнее чем без. Если его не трогать то утром мотоцикл завожу с одной подгазовкой, потом мотор работает ровно.
По-моему, это нифига не норма.
 

bandana

Бобышковед
Регистрация
18 Сен 2013
Сообщения
4,862
Адрес
Украина, Измаил.
Имя
Игорь
Мото
Jianshe JS 125-6A
ХХ попробуй порегулировать. Одна из причин - богатит на ХХ. Либо, как на моём карбе, высокий уровень топлива в поплавковой камере. А вообще причин больше ИМХО.
 

Лівша

Интересующийся мото
Регистрация
8 Июн 2020
Сообщения
11
Адрес
Новоград
Имя
Василь
Мото
Ліфан LF 150-2e
Всім доброго здоров,я! Трошки теж напишу про свій ліфан-150 2е. Брав його з рук, власник на ньому шльопнувся на праву сторону, трохи пошкрябаний був і побитий пластік, але добре паяється, я все зробив, вигляд, як новий. Апарат сподобавсь, роботи двигуна на хх даже не чув, добре тягнув двох наїздників, все було в нормі, поки не поміняв масло. Купив я в знайомого продавця, довіряв йому, тому особо і не звернув увагу на тип масла. Він продає запчастини для мотоциклів, значить знає, так я подумав і пожалів потім. Залив я масло хадо 10w60, завівся мот нормально, поробив трохи та й поставив я його. Потім треба було їхати і я поїхав, але відчув, що мотик став тупуватим, потім почав грітись, появився шум в двигуні. Зупинився, масло у глазіку є, дав охолонути, знову почав їхати, знову по нарастающій те саме, не доїхав, вернувсь додому. Взяв машину і поїхав до знайомих на сто, там хлопці мають такі ж мотоцикли, поспілкувався, купив у них хадо 10w40, вдома замінив мастило, мот став резвішим, це було помітно, але вже ті шуми залишились і більше 60км/год вже не їде. Заводиться з стартера з 3-4 разу, раніше з півтику. Схоже те мастило має велику вязкість , можливо насос його погано прокачував і більш всього, було погане розбризгування і малий масляний туман. Такий гіркий попадос(((
 

evil_laugh

Тру байкер
Регистрация
13 Фев 2012
Сообщения
5,176
Адрес
Мос. обл. д. Коняшино
Имя
Артём Иванов
Мото
YBR125, ER-5, XJR1300, FZS1000
10w-60 это сурово. Я помню 20-50 налил, так мопед тупым стал что корова, а тут шестидесятка. Немудрено что он ехать перестал. Я уже тысячу раз говорил, что стандартная, лучше всего подходящая вязкость это 10-40, а лучше даже 5-40. Но всегда найдётся любитель залить мазут в мотор :(

С другой стороны, в мотоцикле этом стоит двигатель середины семидесятых годов, которому на качество масла ещё больше пофиг, чем ебрику. Большая часть деталей там смазывается не под давлением, а туманом, в том числе коленвал, распредвал и поршневая. Поэтому я думаю, что нужно чуть покататься и вероятно, что всё придет в норму. Возможно, был тепловой прихват и поршень чуть подрало, вот он теперь и шумит. Это не самая страшная неисправность.
 

user

Тру байкер
Регистрация
7 Июл 2019
Сообщения
2,378
Адрес
Полтава
Имя
Анатолій Михайлович
Мото
Jianshe JYM125, ИЖ Планета 5
Це не масло. Сусід Коля на Ліфан бтр-200 увесь час їздить на ХАДО 10В60, ніяких ніде нічого. Перевір масляний фільтр.
 

barabanschik

Тру байкер
Регистрация
25 Дек 2012
Сообщения
1,000
Адрес
Запорожье
Имя
Алексей
Мото
Lifan LF 150-2E
У этого мотоцикла масляный фильтр - это просто напёрсток из сеточки
 

evil_laugh

Тру байкер
Регистрация
13 Фев 2012
Сообщения
5,176
Адрес
Мос. обл. д. Коняшино
Имя
Артём Иванов
Мото
YBR125, ER-5, XJR1300, FZS1000
У этого мотоцикла масляный фильтр - это просто напёрсток из сеточки
И центрифуга на коленвалу, с этими уёбищными тремя потайными винтами крышки, которые вечно все сворачивают

 
Последнее редактирование:

user

Тру байкер
Регистрация
7 Июл 2019
Сообщения
2,378
Адрес
Полтава
Имя
Анатолій Михайлович
Мото
Jianshe JYM125, ИЖ Планета 5
а юбрика центробіжний теж є?
 

Лівша

Интересующийся мото
Регистрация
8 Июн 2020
Сообщения
11
Адрес
Новоград
Имя
Василь
Мото
Ліфан LF 150-2e
Це не масло. Сусід Коля на Ліфан бтр-200 увесь час їздить на ХАДО 10В60, ніяких ніде нічого. Перевір масляний фільтр.
Фільтр там що є, що не є. Зараз на 10w40 мотоцикл почуває себе відчутно краще, але тільки дай газку, такий шум піднімається, що стидно їхати. бензин в баку помітніше зменшується. Та то вже їздою назвати смішно, всі зглядаються. Сьогодні грузового трицикла продав, сам робив, гарно вийшов, то буду розбирати двигун і робити дефектовку. Я й так знайомі звуки там відчуваю.
 

barabanschik

Тру байкер
Регистрация
25 Дек 2012
Сообщения
1,000
Адрес
Запорожье
Имя
Алексей
Мото
Lifan LF 150-2E
тільки дай газку, такий шум піднімається, що стидно їхати.
А шумит именно в двигателе?
Я к чему спрашиваю. У меня в последнее время тоже много шумов, но как бы резонирующих. То есть, на холостых работает нормально (на мои уши). А когда начинаю набирать обороты, появляется очень неприятный звенящий звук, который лёгкой вибрацией передается по всему мотоциклу. Пока грешу на глушитель.
 

Лівша

Интересующийся мото
Регистрация
8 Июн 2020
Сообщения
11
Адрес
Новоград
Имя
Василь
Мото
Ліфан LF 150-2e
А шумит именно в двигателе?
Я к чему спрашиваю. У меня в последнее время тоже много шумов, но как бы резонирующих. То есть, на холостых работает нормально (на мои уши). А когда начинаю набирать обороты, появляется очень неприятный звенящий звук, который лёгкой вибрацией передается по всему мотоциклу. Пока грешу на глушитель.
На холостих робить нормально, даш газку відчувається кілька звуків ( юбка поршня, палець шатуна і мабуть ще підшипники), так от настає такий момент, що здається працює молотарка комбайна, а не двигун мотоцикла
 

barabanschik

Тру байкер
Регистрация
25 Дек 2012
Сообщения
1,000
Адрес
Запорожье
Имя
Алексей
Мото
Lifan LF 150-2E

Лівша

Интересующийся мото
Регистрация
8 Июн 2020
Сообщения
11
Адрес
Новоград
Имя
Василь
Мото
Ліфан LF 150-2e
Хм... Интересненько.... А какой пробег у мотоцикла? И где он обитает?

А это как определил?
Просто знаю цей звук, в мене раніше мотоциклів було по кілька штук, правда всі вони були совдеповські, займався ремонтом, в 90-х зовсім запчастин не було, точив собі поршневі кольця з бронзи. Мінчак і іж юпітєр на них їздили без проблем, ресурс менший, але було на чому їздити. Пробував відливати і робити поршня один раз, фігня получилась))). У Днєпра ,після укорочення циліндрів ,в результаті була компресія 13бар, тоже приємний звук двигуна, шепче, та й менший розхід бензину. Тоєсть з проблемами двигунів я знайомий))) У МТшок є що виправляти, не по темі, вибачаюсь, це мій ролик, розбирав двигун Днєпра-11
Точний пробіг не знаю, в мене він другий рік, проблем не було зовсім, не вистачало шостої передачі по трасі. А по місту в самий раз.https://youtu.be/9pnQiUzI4Io
 
Последнее редактирование:
Сверху